Saturday, February 07, 2009

siang td melangkah kaki ke pavi kepukul 1 lebe...
menonton segelintir rakan2 mengebom canvas sebesa 6x6 kaki...
aku menjejakan kaki hanye dlm 10 mint dan kemudian begrak ke kitaro bersame adik,acit dan skore krane musam,ijat,anan dan syam suda d sane..
d pertengahan pentas CNY celebration d hadapan pavi aku kehilangan adik dr pandangan...
rupenye..
die tenggelam dlm kesesakan sbb benti berjumpe c kekasih..
hoho...
sorry..
my kekasih act...
then meneruskan pejalanan ke sg wang dan menunggu acit trun dr super sunday store...
walobagaimnepn adik mengambil keputusan smule mau patah blek ke pavi tok berjmp afiq dan lepak d sane..
dan aku meneruskan pejalanan ke kitaro...
dlm 1 jam duduk minum d sane..
aku acit dan skore berpulang ke pavi n de rest berpusing-pusingan d dlm sg wang...
sesampainye..
aku nmpk zaki...
o'o...
kekasih d situ juge upenye besame2 zaki yg mungkin suda siap mengebom canvas nye...
(act aku mmg dh tau pn die akan dtg pavi juge sbb zaki suda told me rabu aritu)

heeee..
mreke kate afiq mcm budak2...
tak kne same umo nye bertahunkan 85...
sdkit merah kebanggaan muke ku d bawah terik panas bile mreke kate kekasih nsem...
hahaaaa
tq3...

btw..
arini agak pnat...
kaki ku seakan lengoh dan letey amat..
x sanggup meneruskan mengikut mreke ke plan2 len...
tros menuju ke bus stand sg klang dan pulang ke cyber...
lgpn de org tu kate blek la..
ko ngah final kan...bek blek study (wat esemen)
alloo comeyyy...
terharu aku...

de 1 confession that i wanna tell here...
tp takot...
malu pn de...
heheeee
hmmmmm xpe la...
nnt2 je la...
:D
xbole3 skang...
aku pn x nk btau adik skang..
mati aku kang...

neway...
im trying to be cool..
to b baek...
to b ok...
to b a person yg maseh cube lupekan pekare lame...
hope that u x spoiling the mood..
n thnx...


skang ni aku se aku mcm dlande prasaan mcm mane minat org 1st-1st dlu...
sekian tme kaseh...
mau tio dgn nyenyak3 nye smbl senyum3 mlm ni..
heeee

No comments: