Friday, February 06, 2009

ok siap lebe sparo skit..:P
xtau nape aku x leh tido...
ngntok tp...

hm pale skit kusut la...
haihhhh
nk ckap nk ckap nk ckap....
perlu x? perlu x? perlu x??
huwaaaaa
aku x suke la...
abai kan...

aku ngah dlm kekeliruan sejap...
nk menulis
eh sala..
menaip...
tp pkran seakan kate nnt dlu...
ato senanye die kate elok smpan je kat at tu..
haihhhh
xtau...
pening...

de org tu kate....
klo die sorang x syg aku...
ade lg ramai yg syg aku...

de org tu kate...
skang ni adela mase wat je ape yg kite se happy...
wat je ape yg at tu nk happy as long tau batasnye...

de org tu kate...
aku sensitive orgnye...
btol la tu..KOT
sbb itula tilikan horoscope yg salu tikam tepat pd driku...

de org tu kate...
dot dot dot dot dot dot dot dot dot dot
saye ckap baek...
janji...
aku janji..
pasti...
kini sye dh berjanji...
bukan tepakse tp mmg kne..
sbb die syg saye...
n i love her alot alot alot too
rindu lame gile x jmp even we'r here yg jarak x bape jao kakinye...

sye tgh mengong..
pkran x menentu...
maseh mengingati bende2 lame...
maseh mengimbas silap salah lame...
maseh berpk tok beredar...
tp x jao mane pn...

sem lpas saye byk nangis...
brangan nangis...
ketawe nangis...
bende sedey pasti nangis
masalahnye teingt bende2 manis pn nangis
(apekah weyhh)
marah nangis...
stress nangis...
gram nangis...
wat sala nangis...
serbe salah nangis...
x bole blah glabah pn nangis...
gembeng ek...
geli aku...

apepn aku kne abeskan blaja sem ni..
tp camane klo media aesthetic x offer dis sem..
ape mau ckap same mama.?
x kesala bape subjek pn aku amek..
yg pasti dis sem tumpuan ke fyp sgt...
o silap...
saye dh janji same die fully focus...
x more others..

las sem...
jato menjunam pasti gred saye...
fyp pasti dpt C...
oh gile...
nk grade dgn gred bape..
giler...
mmg ssh a nk dpt kje...
eiyhhhh

saye x dpt manage mase dgn btol..
krane ape...
krane saye bukan seorg yg bole bepk telalu byk...
krane sye juge bukan seorg yg mudah menangani masalah..
mengatasi masalah memakan mase..
sbb sye lambat...lembap...lampi skit...
x!!! byk act..
npe saye bole smpi tangge skang ni...
sendri x pcaye..
sbb sye seorg yg pk 1-1..wat 1-1...
tp "ia" mengaja saye...
dlm 1 mase brappp cmtu mmg saye pengsan...
tp x pengsan pn...
bole je wat...
tp saye x success...
skang sye dh gagal byk bende...
gagal ke..
krasnye bunyi...
hm kurang berjaye la...
sbb saye seorg yg crewet...
tp crewet sye x membawe kepde kesuksesan...
tebukti la tu saye x bole bende bebansss
pangglnye...beban?
x tau nk describe cmne

sye plih tok bersronok...
x3...
berrrrrr...
ape yer...
relax...
or sumting like membzkan dri...
sethun lebe dlu...
krane ape...
krane nk lupekan c kekasih...
skang ni...
bukan nk mengingati kekasih smule...
ato dh fully lupekan c kekasih...
tp....
sye maseh mengharap dgn pemfokusan saye ke ats pembelajaran maseh dpt lupekan kekasih...

saye bukan seorg yg bole behadapan ngn sume keburukan sbb saye amatla penakot..
tp sye x jugak mengharapkan kebaikan sentese muncul d hadapan...
krane itu lumrah idup...
bukan sume bende yg baek dibalas baek...
dan x jugak bende jahat dibalas jahat sentese...
bende baek ato btol yg dwat pn blom tentu ditrime oleh c pembijak kate2...
dan yg sala pasti sala dan arus dbicare dan diadili...

erhhh
ape yg dh dibace berulang kali sejak td maseh melambang kan ayat2 rawak...
aku x punye kekuatan tok besore...
ade juge org d blakang/tepi krusi sane maseh memberi sokongan padu dgn sokongan ayat
"speak up ella speak up"
brani juge aku berkate2 walopn memakan mase beberape minit...
susunan ayat arus la berwaspade...
lg2 yg telalu menyentuh sensitivti...
silap taram...
kne blek...

susunan kate2 pasa kadang kale x aku sedar yg agak memakan at c pendengar...
maaf...
tp sye seorg yg agak betrus trang...
if x bole dan memijak dri..
trus trang or jalan alternatif tok slamat kan dri past sye fungsikan..

suda kepukul 6.28...
mau siap2 ke toilet then smayang...
c budak pipit suda otw smayang..
dan saye harus juge...
krane sejap lg mau tido sebentar...


slamat pagi dbntangkan...
nite kate2 kebiasaan seblom tido...

tido dlu...
thnnx kak lin teman p toilet
heeeee

No comments: