Friday, February 27, 2009

ble kale aku bahagie...
blogger aku tgglkn....
(itu la fungsinye die)
tp x pd milik Allah begelar manusia...
pasti sentese aku dahulukan...
krane ape...
mreke diwaktu aku bkan stakat bahagie...
tp juge dlm kesusahan...

hohhhh
aku tdk la sebahagie dlu2..
tdk la sebahagie mane...
hingge bole m'abaikan org len...
insya'Allah...

bunge2 dh mule memekar....
daun2 suda menunjukkan kehijauan...
lalang2 dh mule menari-nari mengikut arus angin..
musim juge suda makin meniti keindahanye...
tiade lg luruh2an yg bersepahan d jalanan...
kemarau yg agak pnjng suda mule beransur menarik dri...
hujan yg hampir lamenye trun d tgh ari kni mule beredar ke mlm...
dan...
lengkapla panas itu hingge ke ptg saat ni...:X

x saba rasenye menunggu musim bunge yg tbe...
x sabar juge menanti musim sejuk yg berganti kemudianye..
spontan hati memuncak keriangan saat langit kecerahan...
saat ombak tesipu2 malu memukul pantai...

syukur bersgt saat ni aku rase...
mrane yg ditaggung skian lame ahirnye tertangguh..
arrr..
keyakinan aku salunye tepat pd paksi "saba itu mendtgkan hasil"
ia dtg kni...

aku x menjanjikan kebahgiaan pd pengahiran cerite...
krane aku bukan penulisnye..
mahupn pengarah..
aku hanye pelakon yg ragunye hidup tanpa skrip...
yg sukar mengerti titik noktah ketentuan-Nya....

berharap dan tros berharap memanjat doa..
perkare lame x berulang...
susunan dri..
keyakinan..
mat sallehnye bunyi..
preparation...
aku tingkatkan...
namun...
serah aku pd takdir-Nya..
aku reda dan tawakal...
mengharapkan...
sgale yg belaku dgn restunye - mama papa...
aminnnnnnn

* nxt week 0n 6th to 9th aku pulang ke kg halaman...karena my bez buddy-awin tunang on 8th...fuwh..next week juge..ari yg agak tenang aku nnt kan..degup3 jntung aku memikekan ape yg akn blaku..oohhhh dunie..berpijak kah aku pd bumi-Nya yg nyate:X..lme dh at ini tidak berlagu riang...hmm..doakan aku bahagie semua...:* :* :*

No comments: