Wednesday, February 18, 2009

ok...
now aku dh relek skit...
ape yg blaku aku se...
ntah
se x patot nye blaku...
aku anggap sbg nasihat je la dr seorg kawan..
hm sbbnye..
aku pk x sume org bole trime ape kite wat...

seems we r noting...
aku se x patot blaku2 cm ni...
aku pn x fhm la ape senanye die fike kan..
aku yg pning...


hmm maaf kamu ditrime..

mcm bese...
aku lebe suke ape yg blaku...
hanye laluan musim...
bia la ia d lintasi mase...
ditentukan Tuhan...


kadang2 de bende lebe bek smpan sendri..
lebe bek berdiam dri...
mara pn x gune..
wat bende lg keruh..
lg menyebabkan timbul nye saket at...

x semestinye diam tu meng-ia kan...
x jugak diam itu menidak-kan..
terpulang..
x sume org kite leh memuaskan ati mreke...
senyum dan ketawe tu adela care paling bek tok menutupi sgale kesulitan tok mengelakan org len pule trase at...

yg pasti wat org len hepy...
aku dh ckup bangge...
:D

No comments: