Tuesday, March 08, 2005

sedey!!!!!!!!

tgh tgk golden faith.mane la chym ni teberak aku ckp ngan die soh tgk tv.las2 idle lak.rugi chym...sedey lek.ari ni abes mle cpt la plak.cam2 mende alah aku blaja."accept ppl as wat they r".2 lah ayat plg aku ingat smpi skang.x tau la org len.espeseli my frends yg x dpt time"who i am".x pe la abaikan.mls nak ingt lg.wat kecik ati(bahse chym).ari ni setel sume poblem duit yg melande.tension gile beberape ari ni.haih~400 maa ilang,kalo 40 aku x kesa sgt(walopon kesa gak kot).cancel sume aku nye plan yg tlah diplan awal2 pagi2 siang2 lg. levis,adidas cancel sume.dan yg plg aku sede buah ati pengarang jtg aku ilang-simkad oh simkad-no nset dr aku skola lg yg aku kebas dr mama.ah!x dulik nak pki gak no. 2 no betuah maa.tp aku sede sgt-keje aku nyusahkan parent aku je...lg2 sal duit ni ha...hm mggu ni x blek.segan ke tension ke sebe salah ke x tau la.yg pntg x nak ngadap muke family.x pe la nak relek2 dlu kat mmu ni.dh lame x lepak2 kat blik ni bile weekend.asik blek je(dh cam umah aku ngan mmu ni same distance dr umah ain ke mmu).huhu.[tp dlm tensen2 ni aku plg x leh handle smpi tesilap anta msg."ok.aku dh smpi.nite"disendkan ke apis(membe bek x bek sgt la).msg yg same diubah"ok.ella dh smpi.nite syg"disendkan ke my mummy-tekan dgn selaju2 alam ahirnye kua 2 repot delivered-->ow man!mampos aku!2-2 apis.kring2 nset bunyi lamak apis,miskol je ni tp asal lame."helo hai syg kate nak tido.nite syg"shit man!ntah peli ke betol2 sangkut.jgn ingt aku de balak suda.huhu] hm ok r.time 2 semayang.tp tggu kak dania blek mandi jap.chow lu

No comments: