Tuesday, March 22, 2005

my routine 1

hm.lame nye x update blogger.rindu x dgn aku blog?haha(gile) cam pjg je nak tulis kali ni.hm.chym kalo ko bace jgn mara dan pening yek.hehe.this week aku very bz.esemen3*.lg 1 week dh final xam.lamak tkt seh.hm.beberape ari ni aku rase lege dan tenang dan senang.maklumlah x tetekan ngn membe2 yg wat aku conpius je.neway.aku cam dh bek ngn ain.tp x pe la aku x mngkn nak bek dgn 'mreke' cam dlu.las weekend pi umah ady.de kenduri kawen.hehe.x nah2 aku pi kenduri kawen tibe2 aku leh pi lak.bknnye ape.segan la org dh ajak beriye2 aku x pi.kang aku kawen sape nak dtg?huhu.sweet nye aku tgk ady ngn kak jai.neway sory x bwk present ato slm kerok ek.nnt bile ady kawen ella bawak prsnt sebeso2 alam tok awak yek.lagak profesenel seh(aku ady ngn kak jai-walopon aku tau masing2 x selese). :-p beberape ari ni yasir dh mule msg aku blek.pe masalah dak sorang ni.sayang2.rimas lak aku.ramainye pggl aku syg.mane 1 syg aku ni?hehe....2 day pi alamanda.mule2 aku x bli pe2.yg nak shopping sakan eisya chym ain.tp las2 chym x bli pe2.ain borong brg googles.eisya sweater die le.las2 aku bli gak sliveless kat hush puppies.tp nyesal sket.ketat la plak :-( ari ni je 50 inggit abes.ANW la.baju la.pdhal wallet x bli lg.beg slimpang pon lom.tshet levis pon x lg.brg2 MDF lg jgn ckp.tp duit ngalir laju cam air.air pon x ngalir laju cam 2. lamak.nak berak la.mate pon dh ngantok walopon beso lg mate aku.x pe la.nak lepas hajat dlu dlu.hehe.chow

1 comment:

pinky chimy said...

hehehhe.. aku sukew bacer.. ahaks~