Thursday, March 10, 2005

cOnstAntiNE

br je blek dr midveli, watched movie-CONSTANTINE-huhu...bes la gak cite nye...jtg aku rase degup cam nek roller coaster lak...neway...thanx a lot ain bwk aku ngan chym tgk movie...ahirnye dpt gak aku tgk movie kt wayang setlah kian lame aku kempunan nk tgk wayang.smpi je prot lapo...stret pi mcD "sundae 1, vanilla coke small ngan fun fries"."eh!aku cam nah tgk die je.cam ptg td aku nmpk die""ella,rosyam noor la". la...totle cam knal.br tang td aku jmp-kt tv penye. be4 time bli tiket jmp dak mmu lak-diana N joanne N a boy."aku rase cam kat MMU lak"-ain said. pas2 bli popcorn masok la wayang.mule2 cite je dh seram...cam exorcist la plak.tp mak ai...nsem nye KEANU REEVES...smart nye die... stylenye lahai...kalo la dpt sumpah x cr len.x tahan bile byk nye scene fokus kat muke die...cair gile aku~chym bese le asik melatah je smpi kan ngan ain2 skali tekejot, even ain tau pe cite nye(sbb ain already dh tgk movie 2) tp smpi skang ni aku x abes2 pk kt mane ek rachel 2 nah belakon!give up lak lame2 asik pk...beberape ari ni msg x bunyi.aku anta msg pon x de yg bls.bz sume gak nye..........syed pon dh lame x msg.x kan aku je yg msg die maleh....apis pon same ...masing2 bz nk xam gak nye.haih...nk tido la...mane dak eisya x blek2 ni...die yg klua dlu aku lak yg blek dlu...x pe la lps gian gak nye huhu(jgn mara sya) ain ngan chym misti wat BI ni...x taula kalo derang dh slamat ngan heirzy dan firnadi haha...kak dania x klua lak ari ni...hu~bebekalkan lagu2 yg jiwang(kak dania bukak) aku nk tido dan bebekalkan gak ngan dreams yg sweet2 of........huhu REEVES!!!!!! here i come! hehe jgn mara nite/ning

No comments: