Monday, March 14, 2005

ari ni 3

ari ni x de klas BI.ganti kamis.lamak br nak meronggeng kt mlake ngan chym kamis 2.dh kene tukau plan.br je lps usha blogger chym.ek eh minah sowang ni.dh tulis pjg2 gak blog die.x pe la.lok la 2.aku bab bace2 ni rajin je.chym,huda ngan ain mane ntah pi.nmpk nye 1 ari suntuk aku x betego ngan ain.ntah.x tau la nape.mngkn sbb mlm td mood die dh nmpk x baik 2 la aku mls nak tego kot.biau la.dh bese ngan ain baik-baik.x baik sudah.ari ni besday ady.smpi 2 kali aku anta wish die x bls2 pon.dh la mlm td aku call line x clear. x tau la x clear 2 nape.gefen die kt seblah kot.hehe.sayang aku pon lame x msg.aku lg la wat bodo je walopon x bodo.huhu.td msg kak sya2 pon die x balas.maklumla stpm result klua ari ni nak tau gak kakak sedare aku sorang 2 dpt bape.pg td kol 6 dh sado sbb kene kejotkan apis bgn sbb die nk blek hostel sbb klas die kol 8 kot.cam dh jd boyfend aku lak die ni.mampos aku.bole la plak ek skang pggl aku sayang je.mmg mampos aku blek joho kang.tp ngan awin ni(1 of my besfren die mmg suke sgt kat apis ni.)sape la x nak ngan apis ni.nsem,pndi,beduit.huhu.tp biau la die.sepatah kate chym.layan je...." chym,ko x ckp aku akan layan gak.dh alang2 dak 3 org tu ckp aku gatal.bek wat tros.hahaha"ok la.got 2 go.cite cine(golden faith) dh nk start.tp senanye sede gak ni x dpt pi KLIA amek k.long vidz(my cousin) blek.mane tau dpt buah tgn dr jepun smbl2 tu leh la ngecek duit kat mamayah.huahahaha jht nye lahai aku ni.ok ar chow cendol

No comments: