Monday, December 01, 2008

reading on shaleen's blog..
aku br teingt lamenye x de kucing kat umah...
xde mende2 yg bole d wat guro..
adik2 dh besa2 nk wat buli2...
aku yg dibuli ade la..
hampas...

aku..
b4 ni...
x suke kucing kot...
geli...
tp x de la aku benci ke buli kucing...
cume sejak aku amek kucing kat pasa dgn fatin dlu tu...
awal tahun ni kot..
dan kami beri name die cici...
sbb die gendut smpi bile kami golek2 die x bole berdiri or stabil kan badan die smule sbb die sgt2 gemok dan prot die sgt2 boroi2..
eiyyy
gram!!!

haa jmp few pics yg mcm cici...

cici tu cute like this...
Photobucket

fatter than dis 1
Photobucket

bulu n warne die sebiji cm ni
Photobucket

btw...
cici ni dh memergikan dri dr umah kami...
xtau mae die mengilang sejak dh besa2 pandai mrayap...
or mayb sum1 curi die...
maklumla umah aku tepi jalan besa...
dan...
gamba die pn tlah ilang sbb nset mama dh ilang juge...

*aku se ni klo adik ke pai yg bace blog aku ni mesti drang kate aku buang tebiat...:D*

No comments: