Wednesday, December 10, 2008

aku dilande demam yg aku sendri x fhm...
jap sejuk...
japg panas gile x hengat...
tp siyes x tahan...
ni td aku colapse stelah pulang dr wangse maju...
sgt3 miong...
now dh ok skit pas rest
tp pale pusing2 lg...
batuk x benti2...
dan yg x bole blah...
sendi bahu aku seblah kanan smpi ke prot amat la bise...
klo disapu same ubat chym br die kebas skit...
tu pn tahan sjap je...
tiap2 kali batuk da tarik nafas pasti saket
tgk la sok klo x bek aku ke klinik...

neway...
entry lpas was bout afiq...
walobagaimanepn...
wat mase ni aku malas nk tulis dan luahkan ape...
sbb pale aku saket lg...
mood x dak...
dan aku sedang mengalami masalah...
espeseli duit...
aku x tau la masalah2 yg menimpe aku adekah tiap2 kali bile aku ngt afiq...
ato tiap2 kali melibatkan VR yg byk makan kos tu..
haihhhh
wondering...
cpat la bulan 12 ni belalu dan abes...
tggl la dunie 2008 ni...

ok..
letey...
bye3..

*thanx pejol drove me to wangse maju n thnx chym 4 accompanied me...:X

No comments: