Saturday, December 29, 2007

sepeti yg dijanjikan...(according to my entry b4)yesterday mama msg told me that uthm(ittho) called mama to spend among rm800deposit prepare for the cafe at uthm campus bandar...n dis morning mama called that she told the tokey hainan cafe offered her to rent the hainan stall start dis coming january( on 1st jan i think)


alhamdulillah...klo x de aral mlintang...if btol mama start her uthm cafe mayb on 8th jan..aminn....yeay!!!!nmpknye ape yg aku nazar kan harusla aku tunai kan...hohohoaku dh pn bejanji sendri dan benazar on 1st day mama start cafe...neway...ape yg aku nazar kan tu bukan dr sesape ato sbb sesape...cumenye ade la dpt sokongan skit2 dr family aku sendri espeseli mama papa...sya,kak huda n dot to dot...etc


neway...niat aku tok melaksane nazar aku tu dh lame...hajat nye plak hampir2 saje akan aku laksane kan...cume tggu mase..debar2 gak ni...malu pn ade...ye la...aku se klo dh kat bp tu sume org mmg tau aku ni cenggini...dan klo antare kawan2 ku ramai2 aku la yg paling brutal, dan slambe...dan mreke2 pn mengikuti kot...laz2 aku yg brubah dlu..bukan ape babe...pengalaman...pengajaran...hidup...penyesalan pn ade...petaubatan pn ade...sume mengajar aku mcm2 tok menebus blek sgale ape yg aku dh lakukan...haiihhhhlazly...tggu je la blog ape tejadi pd aku seterusnyehehehhepeaceeee

No comments: