Sunday, December 16, 2007

salam...

semlm aku menjejak kan kaki skali lg d eye on m'sia...tp yg bez nye kali ni aku dpt nek skali...dlm 6 round kot...mule2 rase gayat gak...tp masuk pusingan ke2 dan smpi ke6...heh dh x de prasaan langsung nek...sepatah kate nenk wani "bole tido lg dlm gondola tu"...hoho...siyes bosan...ke senanye kami2 ni yg x pandai menghayati keindahan dan kemajuan kl...(x ans)...so lebe banyak menghabiskan begamba je la dlm gondola tu...walobagaimanepon...journey kami to the 'west' tu...amat menggembirakan dan mengkecohkan...hoho...siap dgn tripod skali ha begamba2 di tgh2 sungaian manusia...

p/s: thnx sya... :*


smlm aku br menghabiskan bace novel(milik kak leen) sementare meneman adik kje,semntare menunggu panggilan msg dr kawan2 ku di mmu...kali ni aku rse mcm 1st time menghabiskan novel hampir bemnggu...im not really sure same ade aku bace lmbt tu aku banyak menghayati bait2nye ato aku bz dgn esemen...kalo dh namenye novel pasti x lari dr kisah pecintaan...tp kate skemanye lebe menjurus keagamaan...aku tetarik dgn seperenggan ayat ni...:--->

" andainye tiade cinte dr adam untukmu, cukup la hanye cinta Allah menyinar dan memenuhi jiwamu...biarlah hanya cinta ibu bapamu yg memberi kehangatan kebahagiaan buat dirimu...cukuplah sekadar cinta adik beradik serta keluarga yang akan membahagiakanmu...cintailah Allah di kala susah dan senang. kerana engkau akan memperoleh cinta dr insan yg juga mencintai Allah...cintailah ke2 ibu bapamu kerane engkau akan memperoleh keredaan Ilahi...cintailah keluarga mu kerana tiada cinta selain cinta keluarga...CARILAH KEREDHAAN ILLAHI..."

wallahualam....

No comments: