Monday, April 23, 2007

klcc

hoho
lupe mau btau ahirnya hari 2 aku bejye smpi juge di klcc setlah berkepingin ke sane...
actually mule2 pi mid saje mau jalan2/window shopping...
tp sempat gak aku amek selai baju kat zara....
pas2 bru teingt i got an mng baju yg blom dipakai lg...:P
hehe...
on the way klua mid i gived a called to ema ajak klua...
skali x bley sbb die kne masuk blek b4 10.30...
hehe. lupe ipta:P...ske ati aku je
laz2 kami decide pi klcc...
saje jalan2 cuci mate tgk pemandangan...
lgpn ari2 lg aku dh kempunan mau ke sane...
but ktorg juz pi sane sambil jalan sambil snap gamba...
then bought a glass of cream choc cips kat starbuck n blek...
on our way jalan ke kete ade la 2 org lelaki ni toleh2...
wat x tau sudah.
bile smpi kete aku cam knel je kete yg paking depan aku ni.
i called mail then upenye the 2 guys yg toleh2 tgk2 tu upenye die...
haha
aiyak malunye...
dh la tgh posing2 gambo mase die lalu tu...
seb bek glap...
so we cannot nampak each other...:P

No comments: