Wednesday, April 18, 2007

18 april -----> 21st me

hepy bifday ella...
wish all ur dreams cum true...
hm bnyk 2 pe yg aku ajatkan...
hehe.
neway...
afiq b the 1st one yg wish my bifday...
terharu.sedey kot...
buat petame kalinye aku rase die seorg yg concern n alert plak...
msti die countdown kan nk wish aku.haha
walopon ia kebetulan tp aku nk prasan gak yg die mmg kire mase wish aku
:P erk...
wat petame kali gakla aku rase cam dihargai...
hehe...
btw...
thnx a lot 2 all my dearest frends yg wish...
eisya.kak huda.jaja.wani.
pai.zue.awin.lala.
shaleen.adik.sofi
shah.aini n bnyk lg...
hm kalo ade name sesape yg tecicir
ya maaf permisi
specially thnx n thnx again 2 eisya n kak huda 4 celebr8 my bif dgn bought a slice of choc indulgence
a slice is like a thousand luv 4 me...
n a slice of thousand thnx from me...
dis year present aku nk bli sesotu tok dri ku sendri...
sumthing tht i wish to bli a few months ago
tok aku smpn smpi mati...
klo dpt yg emas putih lg bgs...
muahahaha
close my eyes...
pray...
*smoge mama papa sht slalu*
*smoge mama papa sentiase dibukakan pintu rezki*
*smoge afiq brubah dan disyangi sume*
*smoge murah rezki afiq tok meneruskan plajarannye*
*smoge sentiase permudahkan pejalanan ku ini di jalan Mu*
*kuatkan semangat ku ini dlm meneruskan pelajaran*
*teguhkan keimanan ku ini dlm menempuh dugaan dan cabaran Mu*
*Amin...*
*selamat hari jadi ella*

No comments: