Monday, November 16, 2009

erghh..
renung2 tenung2 tingkap luar
nmpk la view2 cyber..putra..
hoh bajet kat patmen tggi mane la ni nmpk buildings len pe sume..

tbe2 se skang ni nk p swimming
sbb ape
sbb nmpk air
nmpk tasik
brenang3 se rileks skit..
tp angan2 je
swimming suit pn kat umah joho

gile x besh
nset wat hal
xtau either nset aku ato maxis ato celcm ato nset afiq
tat kale anta msg kat kekasih
pasti x delivered
tp die send kat aku dpt lak
gitu gak ngn celcm
bingung aku bingung
send msg kat org len x lak wat hal
haishhh

mama tatkale ni maseh brade d wad..
scope blek rektum ke adoiy x hengat
yg pntg area usus dan masuk melalui bon die hehe
nmpk nye clearly xde masalah
mama sendri dpt mlihat ape tejadi dlm organ2nye kot
di temani oo tidak
mama kate ditontoni bgitu ramai dokte pakar prac tue mude
gaknye mama ni eksperimen kot ke ntah
aku pn x tau hehe
mngkn gak penyakit mama ni jarang mreke jmp ato..hm ntah
btw..b4-b4 ni yg pnah aku jmp de 2 org pesakit cancer sepeti mama cm xsekuat mama
aku pn x tau nape..
hingge de sorg macik ni chemo ke12
die klihatan sgt trok smpi bejalan kne papah
xnk makan
xnk ape
lemah skali
membuat kan skit ari dlu mama n kami2 sume pn cm tkot je..
tp alhamdullillah
now mama lebe sehat dr kami sume tau
reading die 0 abes kot hehe
hopefully mama dh x kan saket2 lg lpas ni..
tb patah kaki cancer usus
ok ckup..xnk3 tgk lg

...smbungan...
minum la susu alpha lipid
huahuahua
tlg2 promote skit
maklumla fam aku x sebrape mengikut keadaan semase try tu try ni
but dis time mama really2 sihat wif her alpha lipid
waktu2 chemo dlu sehingge abes
mama nye skin nmpk sgt trok
kring itam kedut2 tue2 x tau nk ckap
tp sgt2 trok dgn bekas2 cucuk sume
sluruh kulit die ok dr muke tgn kaki
n now her skin lebe lmbut dr sye n adik
sumpah x tipu
like baby skin besih sgt lembut sgt2 nye
n tulang2 mama sgt sihat
bole bekeje sepeti bese walopn cpat pnat
x tipu
alpha lipid sgt bgus
n now da ejen2 offer mama to kasi talk2 or cramah espeseli kt kl
katenye mreke agar mreke2 di lua sane lebe percaye
krane mama benar2 seorg pesakit kronik hehe
haa rambut die pn dh xkeguguran senipis dlu

btw..
xleh kate gak if certain people xsesuai dgn susu tu
mayb tgk darah jugak kot
hehe dan aku bkan x sesuai
cume aku x mampu nk minum
mahal beb
nk kongsi minum ngn mama pn x smpi ati
:P

..dan ketike ini..
mama ditemani putri gunung ledang d wad
hohoho
ptg br blek

putri gunung ledang yer
npe digela cmtu ek
sye pn x hengat
but die seorg schizophrenia kot
aduh aku x sure
ato mental disorder
btol x ek??
ok root word ilang ingatan or gile

kesah idup die sgt pnjg dan agak ksian
kesimpulannye die xbtol la kot :P
ok x bek saye..
jgn la tbe2 kak pidah jmp blog ni
mengamuk die kang

smbg cte
die diletakan d sepital tampoi 2thun dlu
dan skang seblan skali die maseh lg menerime rawatan d sepital bp
katenye cramah die yg kasi sbb die pesakit yg dh sihat
but im x so sore maklum la die tuttt heee
but she still amek medicine tiap2 ari to prevent tuttt die dtg kot:P
she talks a lot
de kale mlawan ckap
de kale cm aku lak pekeje die
kuat menyuruh/mengarah
menyibuk jer salu hoho
tp aku n adik kuat buli die jugak haha
sbb de kale gram
yg pntg die sgt pembersih
sgt3

mama: pidah, bersihnye toilet ko kjekan..
PGL : dlu pidah nurse,mmg salu besih2kan wad..
mama: ok fhm (mmg glak3)


mama: pidah,ko xde ke kawan2 cm ko yg bole kje sni..tman2 ko..tlg2 cik tipah
PGL: xde la,kawan2 pidah sume nurse..maseh kje kat tampoi tu..
(aku: x abes2 nurse die :P)

papa: (erghhh x ingt ape ayat papa)
PGL: kawan2 pidah sume gile cik saha..pidah je yg x gile..tu pidah dpt klua awal
(adik: ok..2 thun gak haha)

PGL: kite ingt dlu kite nk dianta ke tampoi
(time die lpas operation kot,1 of the urat/saraf pale die dipotong)
aku: nek ambulan la ek?kne ikat x?
PGL: mule2 x kne ikat,tp time nurse2 tu tetido pidah lari klua..
adik: haa??beh cane tu
PGL: drang dpt tngkap..drang ikat pidah..drang x caye pidah ckap pidah x gile..drang ikat gak
aku: ingt plak ko ek pidah..bijak la ko ni
PGL: dh pidah mmg x gile..org je ingt pidah gile
mama papa adik aku : *#*#*#

(im looking at adik : de ke org gile ckap die x gile hehe)

tp die sgt bek rajin dan pembersih
2 sgt2 bole blah kan mama papa yg sgt crewet dlm bab2 kebersihan

sekian trime kaseh

02:23PM
17 nov 2009

No comments: