Monday, November 02, 2009

dgn ini mlekat suda bon***ku d krusi keras biru seblom magrib td...
fuwhh jao btol pejalanan tok aku smpi d blik ostel kale langkah hanye tggl bebrape jengkal
tepat 2.08(hehe x pasti) aku smpi d zebra crossing
m'angkat col dr name nye pejol
tros p lunch besame beliau dan fendi d serdang..
namun aku hanye memandang menahan je sbb aku dh makan b4 tu
kepukul 4 lebe betolak ke warta bangi
ncik pejol memrint gamba2 kwen Xgf die...fewiittsss
lalu 6.40 tbe d A2015
fuwhhh kematu kaki..legeeee


...smlm...
mlangkah kaki ke pabiliyon bersame kekasih menonton

saye : haa jenifer's body (2x)
kekasih : inglorious basterds cm best jek..tgk tu poster die
saye : lamak syg selling fast la JB tu
kekasih : ok, tye kaunter dlu ek JB tu..xde, kte tgk IB


cashier : JB tnggl line depan je
kami : hm IB?
cashier : de lg tp dh start 5mnit
kami : ok IB



1tapak..trun
2tapak..trun
arrr!!!cte ni!!!
bes frend saye kate x bes!!!
perang x sebape pn
bnyak dialog
ok kekasih muke dh tepu..haha sye lupe ckap awal2 :P
diam2 sudey hehe


..semggu..
konon2nye arus pulang
ari ke ari ke ari ke ari lalu sabtu lpas br bli tiket
mau x nye..
..pagi2..

mama: blek bile kak?
saye: rini la kot (mandang ke dinding nota2)

ode sni 40 org vip dewan jamuan 1..ode sne 30 org vvip tgkt 3..ode situ 60 org student dewan jamuan 2..claytan pnggan,claytan cawan dan sbginye
pg tgh ari ptg.. mlm?? bye3 saye pengsan

saye: blek sok la ma..xde ode brat kan
mama: k syg..blek pg2 ek

~begitula sterusnye tiap2 pg tecatatnye nota2 berikutnye yg mengendalekan aku~

adik: kakak bile blek pa??
papa: sok kot,klo x pg,ptg..luse gknye pg2 ato ptg dan sterusnye lah
saye: meoaw!!! (tayang gigi kuning ni)


..sebulan..

1ari nnt akn aku snap nota2 tesadai d dinding cafe tok dijadikan bukti betape aku bz nye smpi lupe mkn..
ilang slere mkn...
xde mase mkn..
klo x pn kenyang dh tgk org mkn :P
arr klo mkn pn ilang sgale male kalori lemak aku

siyes bz...de kale smpi mlm
mau aku x pengsan ble d umah
subo3 bgn hanye smpat membace sgale male msg
dn jwb dlm ati jer
hehe maaf
begitu la sterusnye rutin ku


..kewangan..
duit x pnah putus..
de kalenye tedesak gak
tp still bole roling
maklumla
cafe skang dh x nah buka tok jualan
pnuh dgn booking je either mreke3 mau mkan dlm cafe or tmpat mreke sendri..
malangnye..
uthm ni cek dr srendah3 amount berharge rm12 hingge ber kk hehe...
ape yg pasti aku lege bile kale utang2 mama papa mulai pulih...
tp utang saye x pulih lg hahahah
ostel..fees..ok berdoa gak la
xpe tggu next cek..
bebaloi act bekeje kras pnat2
kurg beban papa mama
badan trun
duit nek hahah


..td ni..
saye menjengah ke blog2 yg salu saye ikuti
cik t..cik rumate saye..cik I
dan tebaru ncik m..fewwiittsss hoho

ermmm
xtau nk wat pe dh
pkran mlayang
at x tenang
dan saye sgt lapa!!!!!
huk3 sunggo x besh

ok mau p wat cereal yg kekasih bekalkan sem lpas
daaaa


thnx mama!!!papa!!!
tq afiq...
luv u all
nanite


11/2/09
11:36 PM

No comments: