Thursday, April 02, 2009

let me confess...
aku tlah mlarikan dri dr klas siang td
hehe
sbb aku ketakutan...
kje2 org len gempak wehh...
bek aku cabut dn siap kan kje b4 prezen next week...
tp aku cbut pn time2 nk class abes gk dh
hehe...

keshatan aku x bape bek lately...
dn arini mcm demam skit gare2 mlm td sejuk2 ujan2 same nana mncr air gedegang (tong air tin masuk syiling)
tp aku arus shat..
uda janji same c dearie krus tu mau tonton talentime mlm ni...
n she booked the tix(s) oredy...
huhu

act aku br plan dis week mau jlan2 sempena kl design week...
tp...
1. tbe2 aku mengelepo akan fyp..
2. kekasih de plan suda same kawan2 nye...
3. syg duit...

tp lg arini td...
kekasih br msg ajak ngedate sabtu ni..
heeeeeeeeee :)

smakin ari smakin aku jato cinte pd kekasih...
teingt title 1 of drama kt astro..
due kali aku mencintaimu...
dan ini blaku pd driku yg suda hampir 2 thun berhenti berharap...
ok dh ckup..
geli aku bahase aku ni
haha

ok smbng wat fyp smbl menaiping msg smbl brangan kan afiq...
hoho
trime kaseh....
:*


nota tepi : Seseorang pernah berstatus..

"Kadang² Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar..
Rupa²nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi.." "

Seorang lg teman pernah berpesan..

"Cinta yang disemadikan tidak mungkin layu selagi adanya imbas kembali..
Hati yang remuk kembali kukuh selagi ketenangan dikecapi..
Jiwa yang pasrah bertukar haluan selagi esok masih ada..
Parut yang lama pastikan sembuh selagi iman terselit didada..."

2 comments:

I.n.t.a.n said...

yeahh aku si kurus itu:)

sian budak demam ni tepakse gi tgk talentime:P tp bes kan kan..ko tros sehat kan..kan:)

adib khalid said...

"Kadang² Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar..
Rupa²nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi.."

best best :D