Monday, March 02, 2009

act aku x de la temahak sgt mau menukakn status aku dr single ke in a relationship(facebook)...
sbbnye aku ngn mrA maseh lg dlm keadaan br nk bek...
jmp pn x lg...
dan mama papa...
suda tentunye x komfem lg dgn r'ship kiteorg ni...
but due to some matters...
plus some peoples out there
yg aku rase x patot mencampuri urusan idup aku...
erghhh
x tau nk ckap

tok mengelak kan aku d salah sangke...
or di hembur dgn ayat2 yg x patot d status2 ym maupn fb..
tepakse la aku reveal yg aku dh in a relationship with sum1..
watnye sok luse aku ngn mrA x jd ape..
mampos aku....
itu jam juga aku slahkn org len blek...

btw....
tok sekalian d luar sane...
klo btol kamu menyayangi 1 same len...
syg la pasangan masing2 seadanye...
if dh x de pape hubungan lg...
itu antare kamu...
saye bkan gile nk ske2 bek ngn bf org...
smpi skang ni...
saye maseh x fhm ape yg wat kn org mara sgt
sedey sgt...
pdhal x nah de bende yg blaku antare kite...
silapnye aku terjebak kan dri dlm hal ni...
walobgimane pn...
x elok la status di wat kutuk2 org...
kite dh kat u...
b pro la..
if u doesnt know the rite thing...
either ignore or tye bebtul...
bukan dgn care mengutuk...
len kate...
sound2 x perlu la kan...

smpi saat ni ape yg aku lakukan aku x nah rase salah...
ntah
mmg x de salahnye ok...
aku x kaco sesape
tp masalahnye org mara dgn aku...
gile lame3...
campo org sala
x campo org sala

dan skang ni...
dgn relenye aku mengalah...
suda aku post status ku d tmpat yg perlu bg mreke2 yg ber-salah sangke itu tidak lg mengaibkan dri aku...
sekian trime kaseh...

*moral of the story :baek berpade2..


6 comments:

chezzem said...

patut lah.. terkejut aku tengok status anda di fb. haha

ella said...

hoho...
masalah yg mengade3
huhu

acituvwxyz said...

erk apa yg dah jd? ish ish.. hilang paksi nih. dah x leh bc kordinat? huhu tadah tgn. BEDOASSSS! ;)

ella said...

hoh...
sengal acit...
:P

I.n.t.a.n said...

tapela...
lame2 dorg malu sendri kot;)

ella said...

hoho..
:D