Sunday, August 03, 2008

ni aku mengepost 2 entry yg x lpas2...
nk save lame dlm laptop mlas..
so aku post je skang..

sunday 2:16PM apatmen sri jati


woke up @ 12..kelethan hasil pulang lewat mlm td @ 4 am..lepak d hartamas besame sekawanan "artis"...

today we staying at house relax2..adik amek cuti arini..plan mau mnonton d pavi..but at the end kami mengalami masalah malas tahap cipan tok klua..mayb ptg kot aku pulang ke wangse maju..


wahhhh
sok suda senin..laju btol..ahirnye sudah sebulan aku intern..got 2 months lg kot nk abes..skenye..x saba nk masuk blaja blek..hm..kje pn bes gak..tp x tau npe aku se rindu sgt nk study..


mcm2 dugaan act aku dpt sepanjang bekeje d laras..tp ok la..still under cotrol..kadang2 tensen gak..but :D..ari2 ade je smangat aku tok p kje sbb tuttt..hehee..arap2 die x jd resign la bulan ni..heeee


next..aku mule curious ngn sum1..xtau ape masalahnye tp aku mule rse x sdap ati..i donno..but if ape yg aku pk tu btol..the memory gonna b our nitemare.haihhh..sumpah x tau camne ni..if really sumting bad happen between us..saye btol3 x tau camne lame2 nnt..sumpah takot..takot nk bedepan..haihh..kadang2 mls nk pk..kadang2 buat2 x tau..kadang2 mmg mcm x de pasaan..tp hakikatnye..saye takot sgttttt :(


im gonna b bekejesame wif intan for sek@mmu kedah..she was the dir n im the ass dir..hope x de pape masalah wif the position sbb kami same2 hicom but yg pasti both of us will make our sek@mmu kedah gempak2...heeeee...tq intan..syg ko!!!!




next entry...
mlm ni laptop kepunyaan aku suda
hehehe
ksian adik past bosan tiade bunyi2 corong speaker d umah...
br saje menerime call from eisya..
hoho die wif wani on the way jmput aku
yeay!!!
rindu bangat same wani..

arini aku blek agak awal walopon kje agak banyak..
mcm mls je nk OT2
hehe
lgpn penyemangat tiade
awal2 lg suda pulang
hehehe


dis week aku dsajikan dgn kje2 yg same lg..
umah cik tunku tu lg..
nmenye tepakse drasiekan krane aku takot sok luse tuan nye bdan tebace blog ni
mampos aku..
maklumla die cucu raje..
bedoa aku satg masuk jel..
bedoa aku..mntk2 dijaokan..
haihhh
siyesly..
bekje dgn org2 bedarjat ni amat letey ok...
act blom amat lg
tp dr ape yg aku tgk oleh staff2 len
pd mreke ksian ella kne wat kje cik tunku tu..
br ku tau bukan sume anak2 cucu raje ni mcm dlm fairy tale storey
indah blake..
songehnye mak aii
tu 1 hal..
ayat2 mreke sunggo kasa
bedoa aku sok p kje klo cik wan pn ngamok ngn aku klo2 die bace emel cik tunku tu ngn bakal tuanku tu
sory to say
bukan nk mrendah2kan org len
tp 2 la akikatnye upeye bekeje ngn org2 kaye..
hmmm

next..
hoho
aku rindu same kak eyna..
dh lame aku x mluahkan keindahan ari2ku skang ni
mayb shez too bz wif her work n bf kot
hahahah
heee
ade bnyak sgt bende2 yg menggelabahkan tejd keblakangan ni d ofis
hehehe
siyes maluuu weh maluuu


ok got to go
nk siap2
syg2 ku sya n wani akan smpi to fetch me up p makan kot..


lazly..
sum1 still bz wif his work
x tau la if 1 day nnt sumting bad gonna happen between us..
haihhh
aku riso sgt..
tp mls nk mengarap..
klo dh nmenye lelaki..
saba jela..
daaaaa

No comments: