Sunday, August 03, 2008

much2 more apologize to mR g...

im suppose to attend a programme today but im really2 forgot bout it..


yg sebenanye sye dh ingt smlm..tp pg2 sye col awak x angkat..sye msg awak x reply..i dont noe whether awak tgah bz,tgh tido ato awak tgh beseronok main air :P..ok x pe..sye tggu awak smpi mlm td..eh x..smpi awal pg tp x de jugak respon..so sye decide tok col awak pg2 siang..sye set alarm tp sye x dgr hapepon..yg sye dgr bunyi ring tone..mamai2 pale sye tgk name awak on the screen dan dgn besalahnye sye angkat sbb jam sudah menunjukkan lebe dr pkul 8 sengah..bedoa aku..siyes aku lupe..haihhh...sye btol2 maaf sbb sye dh janji b4 mau join..erkkk maaf sgttt



laz nite lepak kat hartamas..
kje bedoa je la aku mlm td..

1st-1st nek kete je aku dh tekejot brok abg angkat alin tu dak mmu fit student..(bedoa je la aku klo kite jmp kat mmu nnt ke aku rase die yg akan bedoa nnt tgk aku appearance aku..hehe)

2nd- ni lg bedoa..dtg sorang mamat ni duk seblah2 meje aku..mak aihh..nk pengsan aku..nk je pegi kat die n ckap "sye ari2 x pnah miz tgk adreen dlm ezora..arrr!!!bedoa aku..mmg mate ni nek juling dh tgk mr fezrol khan d depan aku..bedoa aku bedoa..

3rd- @ 3am we moved to bestari plak..dgn sengal2 nye aku bejalan..aku duduk..aku glak2..tp aku rse de sorang mamat ni aku mcm knal je..duk tgk2..haa!!hamek ko!!bedoa lg aku..jgnkn dak mmu..1 coz lg..cume die batch chym n majoring len..mmg bedoa lg la aku..hoho..mesti mamat ni x cye tgk aku..salu jmp kat mmu len je..skali jmp kat luo len..


aduihhhh..sye bukan seorang yg hipokrit..hakikatnye dri sye ade lah bile anda bejmp sye d lua..itu la sye..tp kadang2 sye seorang yg kne menyesuaikan dri mengikut tmpat dan mase yg sesuai..x slahkan..mmg pning la pale mama papa tgk aku..sepatah kate mama kakak idup dlm 2 alam..itula sye..kadang2 bedoa aku..seram jugak pk kan ape org kate nnt..tp aku pk as long aku x nah mengganggu org..x nah mempertikaikan org, mau pn menilai org dh ckup..mcm pepatah ni..uko baju d badan sendri..dan stakat ni alhamdulillah sume menerimeku seadenye..thx n syg mreke2..



*sye syg bangat same miss E yg sentese menerimeku seadenye juge menjd rumate,soulmate,brainmate,coz mate,dan sgalemate yg bek buat dri sye...

*sye juge syg bangat same miss I(kwn br sye) yg sentese menjd teman,menjd pendengar,menjd penasihat,menjd dir :P juge yg sentese iklas besahabat dgn saye..

*sye syg dan rindu bangat3 same jaja!!!!

*sye syg miss H,kakak sorang ni yg sentese mengalah dan membantu sye sebnyak mungkin..

*juge syg same miss W sye yg lurus sorang ni..

sunday ~ 2:26 pm @ CM

No comments: