Tuesday, November 27, 2007

salam...
cuace sunggo cerah namun x ceria....
bosan yg amat...
tensen kot yg amat...
malas???
sunggo!!!


ptg ni mmg x de klas but i have to submit my concept bod act...
helo dear...
u ni kan sok luse kalo dh kje mampos kne ngamok ngn client...
asik kje delay sebmission je
:(( huk3...
aku x tau knape malas yg ade je kat dri ni...
hampeh mu ella...


neway...
d klas td my frend/ bez clasmate pn ok gak...
opened up sum1 blogger dan dgn ringan2nye mlut aku pn tetunjuk sum1 blogger gak...
my bezfrend blogger
link ---> link
mampos aku klo2 tekantoi link aku di situ gak...
but then...he stop rolled the page b4 smpi kat "link"
fuwwwhhh
lege:D


neway 2...
chating wif pejol td n he said sumthing yg wat aku malu bangat...
sunggo!!! malu gile...
cte dlu2 time aku ngn b
sumpah malu...
baru aku teingt die yg hack window aku dan kantoi la ape aku chating ngn b ni...
he said aku yg mengayat si b ni???
eerrrkkk
ye ke?
ntah...aku se x kot...tp x tau la klo2 aku tebabas ayat dan x pasan...
tp yg pasti smpi saat ni aku mmg x kne gaye dgn b ni...
sbbnye ending nye b4 die coupled ngn si m ni...
aku ade tebuat 1 mende yg wat die mara kot...
or mayb ayat aku sendri yg x bape elok
ignore...end!!


aku...homesick dh...
masuk dis week 2/3 weeks aku x blek dh...
sjak idup sorang ni aku mmg lebe bnyk menghabiskan mase dgn pogram...
mmg lebe snang membzkan dri smpi weekend aku pn full...
tp knape yek tetap x leh lupe 'dIE'
" adib...bukan pintu ati ni dh tetutup...sukar tok aku trime org len dan mmg jao skali tok aku baek dan blek lg pd dIE :(..."
n i really2 hope not to see him again...
haihhh
4ever n ever...
x bole...x bole:((


biarlah ku simpan smpi nnt aku...
kan ada di sana
tenang la diri mu dalam kedamaian...
ingtla cinta ku
ko x telihat lg
namun cintamu abadi
*sedang bekumandang d corong speaker*
sighh

No comments: