Tuesday, November 20, 2007

bru saje abes class...mcm bese aku x menidurkan dri krane menyiapkan esemen...skali cume consultation daa...hoho...these days...keadaan emosi x bape tenang...lebe bnyk mengabes kan mase dgn brangan ke...bepk ke...aku pn xtau...tp yg paling aku suke dan menghayalkan adela dgn membace novel...beberape arini juga pkran aku senantese mlayang memiki kan afiq...rindukah die pd aku ato aku yg dh mule rindukan die smule setlah hampir setgh tahun kami x betemu dan 8 bulan lebe x becontact...haih...benci bena kot die pd aku...sentese jugak aku teingt blek waktu2 aku ngn die dlu...sweetnye...hoho..tbe2 je sengih sendri...walopon maranye lg aku kat afiq gak tp smpi saat ni honestly...the sweet memories tu la yg wat kan aku senantese nyenyak tido diteman kan sengih au sorang2...lgpon....aku xpunye ape2 lg tentang afiq...gamba paspot nye tlah pn ilang besame2 wallet vincci ku d langkawi....n dot3...

2 be continued...pejol kol ajak makan same ngn azman d street mall/terminal

byeeee

No comments: