Wednesday, August 15, 2007

morning..cuace pg ni sunggo cerah...ato mendung ke...ar x sure la...tp se tenang je tgk cuace ari ni...act aku dh bgn pg2 kol 7 lebe...tu pon setlah aku dgr bunyi letupan buzz oleh deng di corong speaker aku...bgn larung semayang subo gak...then tetido blek...:P
(...ops...ha!!!ujan plak dh...lebat kot...beznye dpt men ujan...aduih...rindu mau men ujan...)

bajet bgn awal nk wat esemen...tp x bole tahan gak...ahirnye aku smbng tido hingge ke pkul 9...ku lihat ym list ramai yg idle...pasti sume sedang menikmati slide di class masing2...skang ni dgn diselaputi bau2an rejoice aku membina semangat tok meneruskan esemen aku dan task2 klinik spm...
(lately...aku mengalami masalh letey,kuat tido,pemalas yg amat,wat else...so esemen2 ngn study aku ade skit teganggu)

semalam...
ok cte sal semalam...cume tnggl x dapat hajah je...aku menawaf sekitar damansara tu maunye lebe 8 kali...so lpas ni mmg aku arif gile la kot segale ape jenis damnsara...aku pi ngn nad mencari skola kota damansara untuk klinik spm 2...mmg la aku blur gak orgnye...tp disebabkan lebe bnyk pot pet pot pet...pung pang pung pang... mmg la jawapan nye kje tebabas dan sesat...
dr a-z nad meluahkan segale ape...cop...klo tipu die,tipu la aku k...ape yg dicritekan 2 bio la aku smpn je...ape yg patot je aku cte...bukan ape...aku sendri x tau mende 2 btol x...
lebe bek simpan sendri...malas nk cri pasal...but in another situation...aku x tau la klo2 ape yg dicite2-cite tu hanye untuk kesaikosan...tp smlm mood aku x bape bek..x tau la disebabkan cte2 nad tu ke...or sbb aku keletihan yg amat sgt...dgn tensennye x wat2 esemen lg...so yg jd mangsenye deng la...sedas kne ngn aku...haih...saba je la mamat 2 dgn aku...asik kje kne je dgn aku
(aik...ujan menjadi grimis plak dh...tp cuace amatnye glap)

act...skang ni i have to go to bank...mau byr duit trip class vr rm250...then byr fees...tp ujan plak...then...aku nk ajak org teman aku pi ni...:P...haih...klo la ade sya...sume bole je punye...heee:D...blek cpat weh...rindu gile ni...

- pending:
* my shin goon from eisya...
*a red bag from FILA
*an eskrim of baskin robin fron deng...haha

chow...continue doing my work...;)

No comments: