Monday, August 13, 2007

dh semnggu kot x update blog ni...gambo2 kat redang pon x upload abes lg...hm, bez kot redang...sweet memory...hoho.snorkeling bez!!!tekapai2 itik aku brenang...haha.pas2....umah kak eyna...pergh!!!papa!!! mama!!! mmg umah kak eyna tu umah idaman mu...gile cantik...besa...argh mcm2 bez la...

even i have a week holiday....but aku cume ade di parit raje tuk beberape ari saje...sempat la gak klua minum ngn arif, zack, azie...n noe wat...cam bese...aku mmg x leh kat bp tu lame2...mcm2 x kne...i miz afiq kot...:(...i noe its him on the phone...

mnggu ni adelah mnggu bingung bg aku...ari sabtu je aku smpi serdang aku dh dibingungkan dgn deng n abg sab...nk cte kat sini pon ssh...gile pning aku dikejekan dak 2 tu...
smpi la saat ini aku maseh bingung ngn keadaan alam sekitar...esemen lg...waduh2....dh x leh sonok2 sgt dh ella...blaja2...esemen2...hoho

ops...10.54 dh... i have to go...ade meeting gempar hicom...i donno sbb ape...but i feel like x sedap ati kot...lg2 skang ni hicom2 sedang mengalami masalah/kontrovesi kot.haha...

eh dh...2 be continue...udah lambat...chow...

*..."ella ko jeles ek?"...*
*..."klo ko 2 bf aku x pe gak nk jeles"...*
*ain la ni punye ayat smpi **** tye catu*
sigh....

No comments: