Sunday, January 17, 2010

berakhir suda sebuah penderitaan

las friday-15 jan 10
perginye wat selamenye mama IS stelah skian lame betarung nyawe
tekilanye die pergi bkan krane sket saraf yg die hadapi
tp kuman dlm bdan
apekah org saket tarap icu cmtu bole suke2 at dokte lpaskan tanpa kuarantin
ermm nmepn dh ajal kot

i saw IS nanges xstop smbl bace yasin
diikuti tangisan berikut dan berikut dr yg len
mgnkn tersentuh mlihat tangisan c anak
uish begenang air mate aku

...sumpah takot...

moge mama IS ditempatkan besame org2 yg soleh
AMINNNNN


saturday smlm-16 jan 10
apis's wedding
act die dh nikah laz wik time aku kat tepeng lg
dn smlm kenduri pihak laki
smlm jgak ramai rakan2 lame pulang berkumpul
klaka seyhhh
pungpang2 nk rak dlm fb japg jmp cm bahagie je
haha
abes aku kne bahan tp aku pro beb
:P

neway
slamat pengantin br apis
moge bahagie hngge ke anak cucu
dn ahe hayat


aku nk ckap ni gle bengang same mbo square 1
10.30pm - adnan sempit bpak full wayang
ok
10.45pm - bought paranormal xtvt
tp disbbkan kerosakan teknikal
12.30am - adnan sempit

hampas..
ckap la awal2,xmasal je aku kne tgk 12 lebe..shian boboy tggu aku lame
spoil mud btol nk tgk c sempit tu

No comments: