Wednesday, May 27, 2009

officially i m merdeka from fyp..
only hope n pray...
my fyp will b pass...
AMINNN...

btw...
my wishliz tlah tertunai lg...
i had my shopping theraphy yg aku kepingin kan..
plus finally aku dpt jugak bought a hand beg yg aku idam2kan...
even its not frm a brand yg aku nk sgt...
(sbb beg tu dh x de..dlu bile ade,tgh sale pn aku x mampu bli hehe)
but ok la dpt brand len pn..
bersyukur je..
sbb yg pntng the design same...hehe


tq mami!!!!!
muaacchhzzzz


hm act tomrrow i hv a trip to pangkor till saturday...
but due to sum probs..
ahernye dibatalkan..
sedey :(
but my days smpi sabtu still full kot..hehe
i have my date wif kekasih...
go to sremban amek brg2 afiq..
n mayb blek joho coz mami wat kenduri besar2an- kesyukuran n tahlil dis friday nite...
xblek cm x sedap plak..hehe
dn sabtu blek cyber smule coz ahad pg dh harus betolak ke fraser...

ok la..
got to finish my submission 1st...
sbb sok suda mau p ronggeng..
huhu

oh lupe...
i wanna say dis long2 time b4..
tp x tetulis...
even i feel that its not my fault...
or ntah la...speechless..
but still wanna say sorry to sum1...
b honest, aku x se telalu besalah...
but still wanna say sorry jugak...
cud be..me had hurt ur feeling mayb..
n sorry again...
but 1 thing that im so sure...
he...still luv u..
until now...
if i hv the oppurtunity to meet u,speak wif u..
i will explain the situation...
but..the past is past n i rather be let it go..
plus i dont think that i hv the rite to campo urusan org, bukan...:|
dan saye x brade pd seblah pihak..
coz he even 1 thing pn x memburukkan the person that he still luv..
i really hope that u wont mad wif me..
again..sorryy...


4:10 PM
27th may 2009

No comments: