Sunday, November 09, 2008

today @10 aku suda tepacak d CM...
brekfes nsi lemak pedas n donut..
bercucikan air mineral sejuk..
sedari pg td bgn tido tekak aku kelat2..
idung panas2..
mate berair2..
petande nk diserang virus..
esok fatin akn dihanta pulang ke joho..
esok juge aku akn pulang ke tratak yg dh lame mood aku tgglkan..
bangunan putih biru di atas bukit berindahkan lampu2 putrajaya pd mlmnye..
argh...:((
sumpah x de mud nk blek..
sbb aku kne beperang smule dgn keje2 fyp ku..
juge subjek2 yg aku ketinggalan..
result..smpi ke arini aku x tgk2 lg..
adoiyaiii
sabtu ni aku akan ke mlake wat research tok fyp ku..
bersame2 kekasih dot3...eisya..huhu
dh lame tidak berdating..
tp aku riso klo2 mama x dpt bank in aku duit yg aku perlukan..
ermmm
kesian mama..:(
btw..
aku x decide lg wat yg mane krane klo bole aku nk wat yg simple tp menarik..
bebekalkan pengetahuan yg beberape aku blaja dr LARAS...
aku arus practik kan nye lg tok fyp aku..
o patah blek ke result..
act aku takot simod aku fail..
dgn bemcm2 sbb yg aku cipte sendri..
ok full stop.tgk la cmne nnt..
yg pasti aku nk lulus..aku nk grade tahun ni jugak plizzzz
banyak sgt responsibility aku yg menunggu di lua sane..
parent,family,diri,adik2,juge yg byk membantu aku...
6 bulan ckup singkat tok tros bejuang..
itula yg arus gunekan sebaek mungkin...
mngkn juge jike aku maseh syg kan mmu..
tp bukan lg sbgi student..
wat mase ni
aku letey menjd seorg plajar kot..


ermmm...
doakan la aku berjaye mengikis sgale kemalasan dan ke-enjoy-an ku..
aminnnnnnnnn


hoho...
aku br bace emel mengenai sek@mmu kedah..
ucapan trime kaseh blom lg aku sebarkan pd sekalian komiti..
in'Allah nnt kot...
juge pos mortem yg akan belangsung nek nnt..
adoiyyy..
tbe2 jd takot..
krane aku sendri nmpk kesalahan2 yg ade espeseli kat dri aku sendri..
cumenye yg pasti bukan kesalahan2 komiti krane aku rase komiti2 kali ni tesgt2
la membantu antare 1 same len..
tp aku cuak klo2 mreke yg tensen dan gram dgn aku..:P
maklumla..arahan telalu byk..hehe
neway..
klo sgale kekusutan dr mlutku maaf bangat krane tu sume atas arahan dir..
haha:P
im gonna mis kamu sume yg x henti2 wat aku glak cm nk mati..
n sorry to sum of the people for sum of the mistakes..
pd saye..
ade hikmah nye kami merahsiekan sesuatu itu..
kerane sesuatu itu di luar jangkaan..
walopn agak tekilan..
tp aku lebe pecaye kepade..
kerane kami tlalu gembire
dan tiade cacat celenye sepanjang pogram..
dan itu la kot kesilapan dr segi keselesaan...
maaf sume..
jike ade rezki lebe...
akan di pertimbangkan tok menggantikan blek sgale ketidakselesaan itu...
bg pihak dri aku sendri..
maaf sgt2 jike(act bukan jike tp pasti) ade sesape trase dgn dri ini yg x bape melakukan
sesotu pekare tok kepuasan ati sume..
maaf...
n thnx ncik omar for ur understanding...:)

*ahir2 ni aku slalu teingt afiq blek..
asal ar..
asal klua dr mlut je afiq...
aku sedri x pasti..
kate dh x ingt..
kate benci...
tp name tu juga yg aku sebut2..
:(( huk3...
dh 2 tahun ok..so lupekan..
tahun yg ckup lame tok lupekan sum1..
org yg clash 2-3 mnggu pn still dh bole de pengganti...
hurmmm

khamis-6 nov

No comments: