Sunday, October 19, 2008

disbbkan my laptop dh diformat..
sgale mcm pribadi ku temasuk entries ku yg lpas2 suda ilang kemane pn aku x tau:P


neway aku d cc on9 menggunakan laptop ku sendri bajet mau upload entries yg lpas3..huhu hampeh..


cte pasal ari2 cuti ku d parit raje..
1stly...aku nk btau sgale status pecutian d page2 myspace,frenster maupn facebook nyatenye x jelas..huhu..aku tiade pecutian..mama papa bgitu bz dgn order..sumpah aku pnat..amat3..dan pasti ini bukan ayat mengadu tp ayat ingin menunjukkn betape sshnye mama papa cr duit tok aku dan adik idup d kl..semakin ari semakin aku tepk..betape seksenye mama masak3 kat dapo dgn bahangnye,dgn bratnye,dgn sgale mcm bende leceh yg perlu dlakukan..bgitu juge papa yg agak beumur maseh lg mengangkat bende brat3 dan kesane kemari tok order..letey ok..siyes kaki aku nk tecabut..tok 2 ari permulaan aku agak bising dgn mulut ku yg x reti diam ni asik berkate-kate kaki kebas la,nk tecabut la..lame2 jd dh tebese dan memikikan papa mama lg trok..jd slagi aku ade d samping mama papa ni sgale bende yg brat2 dan agak menyusahkan mama papa..dr jd driver,angkat2 brg,berbelanje,jd asst chef sume aku lakukan sendri tok mengelakkan mama papa letey sgt..dan sudah hampir semnggu aku d pt raje..tido ku ckup dgn hanye 5 jam..dan arini aku hanye sempat tido 3 jam..krane pg ni je ade 3 tempat order bersamaan dgn 150 org nye makan dgn bermcm menu..huhhh siyes aku rindu gile nk tonton tv dgn kaki menjele d atas tilam..tp x pe..aku puas bile pnat pn aku maseh di umah bersame2 family..pekare bese bile masing2 letey pasti mud ade je x ok..kadang2 aku se nk msg je adik ckap tensen gile kadang2 kat umah..sumtimes juge aku agak pning dgn glagat2 mama papa tp memikikan betape sshnye mama papa aku lebe senang mendiamkan dri saje..okey cukup..x perlu aku cte selebihnye hal2 umah tangge ni..watevr it is..i love mama papa..x saba nk kaye..therefor mama papa x yah letey2 lg oh ibu..ibu je l yg bole tlg papa dr kesusahan..btw sume itu d tgn tuhan..aminnn..


sgale plan pecutian ke jb dibatalkan...kerane aku sgt amat bz tlg mama papa..oh i realy hope sempat tok jmp ayah dan ibu angkat ku d pase gudang yg agak rindu tok jmp aku dan adik..


kedah...
fuwhhh aku agak pning ;g3 memikikan duit..dan aku agak meninggalkan ape tejd pd biro2..ergghh..next week arus pulang ke kl smule manjalankn tugas pogram..huhu
takot menghadapi pogram..takot bangat byk kekurangan..n takot bedepan seseorg..berdoasss


ok aku ade masalh same simod..thats my fault..yes it is..aku salu leka dan harus brubah.. :((


lame x dgr kaba si mangse pendiam..latest news..si mangse pendiam suda benti keje mayb prepare tok ke aus smbung blaja..but juz now edin kate ade je lg..


ok..xtau nk tulis ape dh..
act banyak yg hendak di sampaikan tp x tetaip...
blank tros...
later plak..
daaaa

*huh..aku se rindu plak pd kawan ku si lembu..

No comments: