Thursday, September 13, 2007

~dialogue antare 2 darjah~

4 dis entry im post the dialogue btwen my rumate n my grupmate...
n gile punye sengal of dialogue
so lets check3 it out
hoho

faizul: aku ske travel
faizul: tp bulan ni takde org kawen plak
ain: oo
ain: ko kawen la
faizul: awek pon takde
faizul: kalo ko nak kawen ngan aku mau la
ain: hahah
ain: tunggu aku siapkan assgnmnt dlu
ain: pastu aku fikirkan
ain: faizul: kena tunggu dulu
faizul: nampak sgt ko tidak cintakan aku
faizul: ahaha
faizul: pergilah ko bersama pemain trompet itu
ain: aku bukan tidak cintakan ko
ain: tp dia sgt handal bermain trompet
faizul: jikalau begitu
faizul: biarlah aku mengundur diri
ain: oh tidak
faizul: undur diri ke katil
faizul: lalu tido
ain: maafkan aku
ain: tapi jika itu keputusanmu
ain: maka silalah
faizul: ko tidak bersalah
faizul: yg bersalahnya aku
faizul: kerana aku tak bisa menyayangimu sepenuh hati
ain: adakah kau juga mencintai orang lain?
faizul: tidak
faizul: dihatiku hanya dirimu seorang
faizul: sampai akhir hayatku pon aku tetapi menyintaimu
faizul: tetapi ko lebih penting si trompetmen
faizul: aku hanya insan biasa
faizul: yang cuma mampu menaruh harapan
faizul: tetapi harapanku punah
faizul: musnah
ain: aduhai
faizul: kau tidak perlu berkata apa2
faizul: biarlah masa yang menentukan segalanya
ain: aku..
faizul: *lalu perempuan itu ke belakang pentas*
faizul: *tirai dilabuhkan tutup*
ain: aku tak abes berckp lg
faizul: ok2
faizul: *tirai dibuka kembali*
faizul: *si perempuan itu muncul skali lagi*
faizul: *dia kelihatan mundar mandir*
ain: aku.
faizul: * seolah2 ada sesuatu yg ingin disampaikan yg masih tersirat dalam hatinya*
faizul: ok sambung
ain: maafkan aku
ain: kau membuatkan aku rase bersalah
ain: maafkan aku
ain: aku tak berdaye
ain: mencintai dua insan dlm satu masa
faizul: tetapi mengapa memilihnya dari aku
faizul: aku punya harta
faizul: punya masa depan
faizul: punya kasih sayang lengkap semua hanya utkmu
faizul: tapi mengapa kau lebihkan dia
ain: ade sesuatu yg membuatkan nya lain dr mu
ain: dia pandai berjenaka
faizul: aku juga begitu
ain: iya
faizul: adakah jenaka aku merupakan satu radio rosak yg tidak kau ingin dengari
ain: kau mmg pandai berjenaka
ain: iya.. radio rosak
ain: itu maksudku
faizul: akhirnya aku mengerti
faizul: kelihatannya seperti pertemuankan kita hanya sia2
faizul: sudahlah
faizul: biarkan aku pergi
ain: maafkan aku
faizul: pergi membawa hati kecil yg semakin meretak
faizul: meretak yg menunggu saat berkecai
faizul: dan apabila ianya berkeca
ifaizul: jgnla kau menyebut nama aku lagi
faizul: biarkan aku hanya dalam sejarah memorimu
faizul: sejarah insan yg penah membahagiakanmu
faizul: walaupon hanya sementara
ain: maafkan aku..
ain: *lalu perempuan itu menyerahkan sesuatu kepada si lelaki*
ain: *rupanye itu ialah cincin yg menjadi saksin ikrar mereka utk hidup bersama*
faizul: *si perempuan terus berlalu pergi sambil mengesat matanya yg berlinangan air mata*
faizul: *tirai dilabuhkan*
faizul: penat aku berpk
faizul: ahaha
ain: aku pon penat

hapy fasting day sume
smoge bulan ramadhan ini sentese diberkati
n hope tht aku dpt pose full lg
haha

No comments: