Monday, May 21, 2007

mabuk...

telah aku lihat...
telah aku bayangkan...
telah aku fike...
telah aku telaah...
nmpknye film...
lagu2...
drama2 apa lagi yg aku harus donlod...
hey!!!
inila gaye seorang budak fcm...
tiada kesadaran...langsung ilang akal nya...
budak cos len tonggeng2 seminggu x tido study...
manakale fcmers ato lebe hampir pangiilanye farmers yg membawe masod belainan maseh berhayalan di corong2 telivesen maupon radio....
myspace?
frenster?
blogger?
winamp?
torrent dgn lebe tepat...
pada mreka ini sgale final esemen dan final presentation hasil keje2 creative yg x bape hebatnye(lg2 driku:p) lebe penting atopon tepatnye bagaikan exam bg sgala2nye...
krane itu fcmers behabis 5 jam saje dlm semnggu toh merehatkan mate...
oleh itu jika anda adelah talented punye org seni...
dialu2kan mengambil cos ini krane x memelukan penghapalan otak yg ketare...
apa itu sepeti biologi?
kimia?
fizik?
psikologi?
ar sudah ketare...
sapa kau?
ahli muzik?
ahli sihir?
ahli mjlis?
semue tidak!!!
aku ahli fikir!!!
samseng.samseng.samseng.samseng...
gila sudah ini budak...:p
sengah jam yg lepas aku memulakan pengembaraan bru lg...
apa dia?
o jamuan megi goreng yg amper pcah gegendang prutku...
pegi menagih instant mee di ruang grobok ekin...
seblom pemergian...
aku dijamu kek coklat yg meleleh-leleh coklatnya?
o tidak.!!!
meleleh-leleh air liur nya!!!
haha
apakah?
haruskah?
sunat kah?
makruh bole nggak?
hm kate sopannye puase....
harus2...
sunat2...
sambil diet.sambil ganti puase.
hm sudah...saye kehilangan ayat untuk mrepek2...
ayat2 diatas dilarang bace dlm keadaan mengong...
krane ayat2 nye sudah menunjukakn bengong itu kuasenye...
ahir kate...
saye melihat bunge2 skang sudah berkembang...
bunga kah?
lambangan seorang perempuan...
eisya,jaja,pai,shalin...
ah...
aku slalu ketinggalan di blakang...
orang sudah gembira...
aku baru mula'in...
orang mulain sedey aku bru dan maseh gembira...
dan kini org mulain gembira kembali...
aku sudah tonggeng2 brangan seorang dri...
hamper 3 bulan kehilangan kate2 kesayangan...
mau kucing itu bole becakap sudah tentu aku dipanggilnye sayang...
sudah!!!
kate2 ku x bole dikira pki...
hancus2!!!

No comments: