Sunday, February 26, 2006

memories him on me

smlm pi alamanda.actlly nk jln2 n makan.sbb bosan dok kat hostel je.yg x-x nye aku bli la perfume on the spot.neway x 4 me.but sum1...hehe.ha!lupe lak nk amek gambo perfume yg aku bli 2.tp x pe la.yg pntg die suke.eh x.die ckp love it.haha.
adoih....
sume on the spot.nk cite pn ssh.hehe.malu pn ye gak.tp kalo camni la dugaan dan ending nye tiap2 kali nk jmp.aku x kesa tp adoih x snggp beb.merane!!endingnye x pe.dugaan nye 2 x nk.muahahaha.
pg td pn kol8 br aku smpi.kesian kat eisya n chym.nyusahkan drang tol.tp aku syg sgt ngn drang be2.tanpe drang.mende ni x belaku kot.muahaha.1 mlm x tido.mate mmg buntang.haha.
skang pn ngantok gak.tp keje byk.neway.tepakse bekoban skit.x kan nk 28 hours njoy je kot.huhu.presentation la.esemen la.hm mcm2 kot.doih.pening2!!!!

*loving him like a hell but wif him is like in heaven*
haha.ayat mcm **** meaow!!ghunkghunkxxxx

No comments: