Monday, September 05, 2005

happiness weekend

juz coming back from my home.adoih.pnat sunggo.neway this weekend blek x rugi gak walopon pnat.ahpeng ngn adib blek.so ngn aku2 skali prangai pon cam dak2.mase mule ikot mreke window shoping.aduii...bosan sial!dah mcm kat mlake 2 x de brg lg lawa gak nye.adib aku caye la gak kat tengganu 2 x de tmpt nk shoping sgt.tp kat mlake 2 lg2 kat MP brg punye la baik2 kat summit gak ahpeng ni tibai.sabtu 2 afiq x de.mane pegi pon x tau.botak ckp kat umah.len ckp teman senoi.ntah pe2 ntah.punah segale arapan nk dating ngn die.haha.(bknnye ape,x tau la mlm 2 die kankez ke x.tp die ajak aku dating,teberak aku dgr tp mmg dh tau awal2 pon x kan nye,bf org beb.x de dlm prinsip idop nk dating ngn bf org)tp ptg td afiq dtg ngn senoi.sempat gak aku curi amek gambo die 1.mau nye aku wat wallpaper tok dekstop aku.haha.dr smlm smpi ari ni x abes sume amek gambo.smpi full memory card aku.x kesa la asal jgn rosak camera aku dh.tp sian sgt ngn thogey dimane br je nk posing bateri camera aku kong plak.adoih.sori thogey.len kali aku blek gambo ko sorang je la yg akan aku amek.ok.ngt nak masok gambo2 aku n frends dlm ni.tp cam byk la plak.fotopages pon x wat lg.lom ade mase lg.coming soon haha.so aku letak gambo2 nye kat frenster nye album je.ok.nite.nak upload gambo n tggu chym nak pi tido blik.eisya
chow....
chow shin chi

~hapy bifday 2 my frend amin di usm

No comments: