Saturday, July 23, 2005

sg gabai journey

1stly.hepi bifday 2 my dad...:D

last week.me n my frends(eisya,chym,kak huda n ain) went 2 a trip 2 sg gabai waterfall.actually besides doing our esemen mmg dh niat nk mandi mande.hehe.early in the morning dh bgn coz excited gile sume nk pi waterfall.we've 2 go there to capture picture tok esemen photography yg kene anto end of this week.pas 2.bravo!!!bole blek.dh windu sgt ngn my family n frends kat bee pee.o...we arrived there at 9.30 n spent for 6 hours to amek gambo waterfall 2 ngn mendaki-daki,memanjat2,memandi-mandi n mencuci-cuci mate.hehe.but me mandi ngn eisya je.chym,ain ngn kak huda mengalami masalah teknikal tok mandi.mule2 excited.pas 2...dtg la seekor kucing yg ahirnye membuat kan mreke malu(dlm peribahasenye malu2 kucing).neway...tht day best sgt.dpt gak kami pi mandi2 kat waterfall.n lastly i hope we can go 2 PD plak tok meronggeng disane

here some pics of us kat sg gabai n some of my esemen pics...

1.behind ain's crv
Image hosted by Photobucket.com

2.me wif kak huda
Image hosted by Photobucket.com

3.my esemens
Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

No comments: